فروشگاه آنلاین آنتی ویروس iProtect.ir خرید آنلاین آنتی ویروس دریافت آنلاین لایسنس و ارسال رایگان پستی به سراسر ایران
نمایندگی رسمی ESET در ایران
تحویل آنلاین و فوری لایسنس
دریافت آنی لایسنس آنتی ویروس پس از پرداخت
ارسال رایگان به سراسر ایران
برای سفارشهای پستی از طریق پست سفارشی
ضمانت اصالت لایسنس
ارائه خدمات پس از فروش شبانه روزی
درباره آی پروتکت

درباره آی پروتکت(iProtect.ir)

توزیع کننده محصولات ESET در ایران

تاریخچه آی پروتکت

فروشگاه آنلاین آنتی ویروس آی پروتکت(iProtect.ir)، در سال 1389 توسط آقای محسن شادمانی با هدف تحویل آنلاین و آنی لایسنس های اورجینال آنتی ویروس از طریق سیستم پرداخت آنلاین در ایران و اشاعه فرهنگ استفاده از لایسنس های اصلی با همکاری بانک سامان و بانک ملت آغاز به کار کرد.
این فروشگاه در طول سالیان گذشته موفق به کسب نمایندگی فروش آنلاین مستقیم از تولید کنندگان معتبر نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس رایانه از جمله ESET، Kaspersky، Trustport و ... گردیده است. در این راستا قراردادهای بسیار مهمی مابین این فروشگاه و تامین کنندگان و شرکتهای اصلی تولید کننده آنتی ویروس بصورت کاملا مستقیم منعقد گردیده است.
این فروشگاه توانسته است با ارائه صحیح برترین برندهای آنتی ویروس در بازار ایران و با تکیه بر اعتماد و توانائی های تیم فنی خود، جزو برترین فروشگاههای ارائه کننده آنتی ویروس در ایران قرار گیرد.

آی پروتکت چگونه اداره میشود؟

همه آنچه که ما در این فروشگاه انجام میدهیم، از ارائه لایسنس های اصلی گرفته تا اطلاع رسانی در مورد ویژگیها و توانائیهای آنها، آموزشها و اطلاعات تکمیلی در مورد آنتی ویروسها و ... همگی حول یک هدف مشخص انجام میشود: "تامین امنیت کاربران"
مالکیت این فروشگاه به شرکت فار ورا ایده تعلق دارد. این شرکت رایانه ای در سال 1390 و تحت شماره ثبت 402808 در اداره ثبت شرکتهای تهران ثبت گردید. یکی از فعالیتهای اصلی و مهم این شرکت تامین و ارائه لایسنسهای آنتی ویروس از سطح کاربران خانگی تا نسخه های شبکه برای سازمانها و شرکتها میباشد.
این فروشگاه آنلاین، وب سایتی کاملا ایرانی است و حوزه فعالیت و عملکرد آن تابع قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران میباشد.

نماینده رسمی فروش آنلاین محصولات کسپرسکی          نماینده رسمی فروش آنلاین محصولات ESET