فروشگاه آنلاین آنتی ویروس iProtect.ir خرید آنلاین آنتی ویروس دریافت آنلاین لایسنس و ارسال رایگان پستی به سراسر ایران
نمایندگی رسمی ESET در ایران
تحویل آنلاین و فوری لایسنس
دریافت آنی لایسنس آنتی ویروس پس از پرداخت
ارسال رایگان به سراسر ایران
برای سفارشهای پستی از طریق پست سفارشی
ضمانت اصالت لایسنس
ارائه خدمات پس از فروش شبانه روزی
درباره آی پروتکت

قوانین و سیاستهای فروشگاه

 

1- در صورت انتخاب تحویل آنلاین در زمان پرداخت و خرید، لایسنس به همراه لینک دانلود و آموزشهای نصب لازم از طریق ایمیل و پیامک برای خریدار ارسال میگردد. لذا این دسته از خریداران، میبایست نرم افزار مربوطه را از طریق لینکهای موجود در ایمیل ارسالی یا صفحه دانلود آنتی ویروس دریافت نمایند.
2- کلیه راهنمائی های لازم برای مراحل نصب و فعالسازی لایسنس آنتی ویروس به طور کامل در وب سایت قرار داده شده است. بدیهی است کارشناسان ما آماده ارائه خدمات مشاوره و راهنمائی در اینگونه موارد میباشند.
3- پس از پرداخت آنلاین و انجام خرید، هیچ کالائی مرجوع، تعویض یا پس گرفته نمیشود. لذا در انتخاب خود نهایت دقت لازم را مبذول دارید.
4- هرگونه سوء استفاده از کارت/حساب دیگران برای خرید از این وب سایت، هیچگونه مسئولیت حقوقی یا مدنی را متوجه این فروشگاه نمی نماید. این فروشگاه پس از دریافت کد تاییده پرداخت از بانک، بلافاصله اطلاعات مربوط به کالای درخواستی را برای آدرس ایمیل وارد شده توسط خریدار ارسال مینماید.
5- چنانچه آدرس ایمیل نادرست وارد شود، سفارش به حالت تعلیق در می آید و بدیهی است که کالای خریداری شده صرفا به آدرس ایمیل دارنده حساب بانکی که از آن پرداخت صورت گرفته، پس از احراز هویت قانونی و تایید مراجع مربوطه تحویل داده خواهد شد.
6- در صورت انتخاب تحویل آنلاین، کلیه محصولات به صورت آنی و اتوماتیک برای خریداران محترم ارسال میگردند.
7- در صورت انتخاب تحویل پستی، کالای مورد نظر فردای سفارش توسط پست سفارشی به صورت رایگان برای خریدار ارسال میگردد. مسئولیت درج آدرس صحیح پستی به عهده خریدار میباشد.
8- این فروشگاه، پس از دریافت تاییده دیجیتال پرداخت الکترونیک از سوی بانک عامل خود نسبت به ارسال محصول اقدام می نماید. در صورتیکه مبلغ از حساب خریدار کسر گردد ولی تاییده بانک دریافت نگردد، این خرید، یک خرید ناموفق محسوب گردیده و محصولی ارسال نمیگردد. در اینگونه موارد خریدار میتواند با شرکت درگاه الکترونیک مورد نظر جهت پیگیری پرداخت تماس حاصل نماید.
9- استفاده همزمان از یک لایسنس بیش از حد تعداد کاربران مجاز آن، ممکن است باعث از بین رفتن کل محصول برای تمامی استفاده کنندگان آن لایسنس شود. در صورت حادث شدن چنین موردی، مسئولیت از دست رفتن لایسنس به عهده خریدار میباشد.
10- یک نسخه فاکتور فروش ضمیمه کلیه سفارشات از طریق ایمیل برای خریدار ارسال میگردد.
11- کلیه لایسنس های ارائه شده توسط این فروشگاه اورجینال میباشند.